شِکرک


طعم خوش لحظه ها

داستان ما

شِکرک، طعم خوش لحظه ها

شکرک، برآمده از ذهن کودک هنرمند ماست که دوست دارد دنیای زیباتری برای خود و دیگران بسازد. کودک داستان ما، عاشق طبیعت است و با هر چه از طبیعت اطراف خود می بیند، خو می گیرد. کودک داستان ما، شِکرک را پدید آورد تا زیبایی ذهن خود را با طبیعت زیبا پیوند دهد. پس ما تصمیم گرفتیم تا ایده تماشایی کودکمان را با دنیا پیوند بزنیم و شکرک را به وجود آوردیم.

ما در این راه قدم برداشتیم و کار خود را آغاز نمودیم؛ هر چند می دانیم که راه خیلی سختی در پیش داریم، و واقفیم که باید با تمام توان بجنگیم. ولی می دانیم که این سفر، زیباست و زیبایی را به ما ارمغان خواهد داد. راه، خودش به ما کمک خواهد کرد تا از مسیر لذت ببریم.

همراهان دوست داشتنی، حال که شما ما را در این مسیر پیدا کرده اید، از همگی خواستاریم تا با ما در جاده شکرک همراه باشید و از لحظه های با ما بودن، لذت ببرید.

نگفتم روزه بسیاری نپاید

ریاضت بگذرد سختی سر آید

پس از دشواری آسانیست ناچار

ولیکن آدمی را صبر باید

سرابستان در این موسم چه بندی

درش بگشای تا دل برگشاید

"شیخ اجل، سعدی"


نظرات مشتریان عزیزی که محصولات ما را استفاده نموده اند

پودر گل محمدی

بنده مقداری پودر گل محمدی تهیه کردم و در غذاها و شیرینی استفاده نمودم. طعم بسیار خوبی به غذاها داده بود و از خرید خودم راضی و خشنود هستم

گلاب و عرق آویشن

گلاب و عرق آویشن که محشر بودند. با تشکر از شما به خاطر محصولات خوب و درجه یکتون

گلاب و غنچه خشک شده گل محمدی

محصولاتی که بنده استفاده کردم، گلاب درجه یک و غنچه خشک شده گل محمدی بود. کیفیت گلاب فوق العاده بود. عطر و طعم خیلی خوبی داشت. غنچه خشک شده هم در بسته بندی مناسبی قرار داشت و رنگ غنچه ها حفظ شده بود