فروشگاه

گلپر خشک شده گل محمدی
گلپر خشک گل محمدی
ژوئن 13, 2024
عسل_شِکرک
عسل گون
جولای 3, 2024

پودر گل محمدی

50,000 تومان

پودر گل محمدی

 

پودر گل محمدی کاربردهای زیادی دارد که خانواده های عزیر ایرانی می توانند توجه بیشتری به آن داشته باشند. طعم و عطر بی‌نظیر این گل باعث شده است تا از آن به عنوان یک ماده افزودنی بر روی غذاهای مختلف استفاده شود. گل محمدی دارای طبع گرمی است که نشاط ‌و شادی را به همراه می آورد. به همین دلیل همچون یک داروی ضد افسردگی به صورت دم‌نوش تهیه می کنند یا پودر آن را برای دسرها و غذاهای گوناگون بهره می برند.

 

 

ناموجود

شناسه محصول: G400 دسته:
توضیحات

پودر گل محمدی

 

گل محمدی دارای خواص زیادی است که می توان برای مطالعه خواص آن، از مقاله زیر بهره بگیرید.

و گفتن این نکته در اینجا خالی از لطف نیست که پودر گل محمدی را می توان بر روی غذاهای مختلف استفاده نمود؛ علاوه بر اینکه خواص گل محمدی در پودر آن نهفته است، با پودر گل محمدی می توان غذاها و دسرها را به زیبایی تزیین نمود و از رنگ بی همتای گل محمدی و بوی مطبوع و دلنشین آن لذت برد.

از پودر و پر گل محمدی به علت رنگ زیبایی که دارد برای تزئین غذا نیز استفاده می‌شود. پودر گل محمدی بر روی ماست، آش، خورشت ماست و … ریخته می‌شود تا علاوه بر طعم خوبی که به آن‌ها می‌دهد این غذاها را از لحاظ طبع و خاصیت، معتدل کند.

گلپر و پودر خشک شده گل محمدی افزون بر موارد گفته شده، یک داروی ملین و ضد یبوست هم هست که در عطاری ها و مراکز درمانی سنتی استفاده می شوند. خاصیت گل محمدی بدین صورت است که روده را تمیز می‌کند و دستگاه گوارش را به کار می اندازد.

 

توضیحات تکمیلی
وزن 50 گرم
نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر گل محمدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *